Julia Zedig

Håriga armhålor
Det verkar ha blivit en trend att fota sin håriga armhåla och lägga upp på sociala medier.

Jag tycker att alla kan göra som dom vill vad gäller rakning men jag fattar dock inte grejen att fota för att lägga upp bilderna. Ok, för att stå upp för oss kvinnor, "krossa patriarkatet" osv. Men för mig känns det mer "naturligt", som att det inte är en så big deal med hår i armhålorna om man låtsats som ingenting. Att visa upp en hårig armhåla är för mig som att man vill visa att man är annorlunda och sticker ut? Gör det som är mest naturligt om ni vill att det ska vara naturligt.

Är så äckligt dålig på att formulera mig i skrift men ni fattar säkert min point.

Jag rakar väldigt sällan benen. Skulle nog inte raka armhålorna om det inte var för att jag svettas så jäkla mycket. Då luktar det pyton.

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress