Julia Zedig

Har ni spirrat?
Eller kört "anden i glaset"? Jag minns att jag ofta gjorde det när jag var yngre. I och med att man viskade frågorna i glaset så kunde ingen annan veta vad vart glaset skulle hamna, men lik förbannat så fick man svar på sina frågor ändå. Läste för ett tag sen att det är nån teori om att man gör små rörelser i sitt undermedvetna - omedvetet. Men det känns konstigt. Mer logiskt med andar haha.

Är dock riktigt sugen på att köra det snart. Det hade kunnat vara kul men ändå lite skrämmande. Men jag skulle aldrig våga göra det själv. Nu när jag legat och läst lite om anden i glaset så vågar jag inte ens gå och kissa längre i och med att klockan närmar sig spöktimmen hehe. 

Roligare info kommer när jag utfört detta vansinnesuppdrag. Godnatt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress