Julia Zedig

Tidig födelsedagspresent av min kille
Idag har jag sovit till halv elva ungefär. Cyklade ner till mamma (pga att jag ej har köpt mig en bil hehe) och vattnade hennes blommor. Sen cyklade jag förbi Systembolaget och köpte hem ett nice rödvin.

Sen blev det storstädning hemma för imorgon åker vi, tjohooo! Vi börjar med Rom. Ser fram emot den här resan så sjukt mycket! Sen att det skulle vara +34 grader i Rom när vi är där är ju inte heller fy skam!

Jag fyller ju år på onsdag. 22 bast. Men då är vi ju i Italien så när Jonas kom hem från jobbet idag så hade han köpt en present till mig:

(null)

En så jääääääkla snygg klocka! Jag är ju egentligen ingenklocktjej, men håll med om att denna var vansinnigt snygg. Den kommer då definitivt komma till användning. Jag blev verkligen glad! Han har så bra smak min kille. Eller ja det har han väl, han valde ju mig?? 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress